5 روش ثروتمند شدن
نوشته شده توسط : زپو

 5 روش ثروتمند شدن


تنها به ۵ روش می‌توانید ثروتمند شوید، آیا با این روش‌ها آشنا هستید؟!
The-Only-5-Ways-You-Can-Become-Rich

 تعاریف متفاوتی از پولدار بودن وجود دارد.

پولدار بودن بیشتر یک حالت ذهنی است و اصلاً ربطی به مقدار پولی که در حساب بانکی فرد است ندارد. در واقع، پولدار می‌تواند فقیر و فقیر می‌تواند پولدار باشد. به عنوان مثال شاید خانواده ۵ نفره ای که در کشوری جهان سومی زندگی می‌کنند و روزها از روی ناچاری قطعات یک تکه نان کوچک را با هم تقسیم می‌کنند تا از گرسنگی تلف نشوند احساس کنند ثروتمند و بی‌نیازند. در مقابل ممکن است خانواده‌ای ۵ نفره در کشوری پیشرفته در خانه‌ای با ۱۲ اتاق خواب زندگی کنند اما باز هم احساس پوچی کنند و علی رغم زندگی و امکانات لوکس خود هرگز نتوانند طعم رفاه و خوشبختی را درک کنند.

علاوه بر این ثروت یعنی همزمان از تمام مواهب و نعماتی که خداوند متعال به ما انسان‌ها عطا فرموده بهره‌مند باشیم. برای نمونه اگر بخواهیم به نمونه‌ای از ترکیب فوق‌الذکر اشاره کنیم باید به خانواده‌ای نگاه کنیم که می‌توانند در کنار هم و در یک ویلای بزرگ و مجلل از صرف شام لذت ببرند. همه‌ی ما باید برای کسب چنین ایده آلی تلاش کنیم. پر واضح است که برای کسب چنین ثروتی که آزادی مالی، آرامش، آسایش و خوشبختی را به صورت همزمان در اختیار ما قرار دهد باید متعهد باشیم و با اراده و پشتکار تمام تلاش کنیم.

علاوه بر این باید بتوانید از ثروت خود لذت ببرید. خیلی‌ها هر هفته صدها ساعت کار می‌کنند و در این میان خانواده‌ی خود را به کلی فراموش می‌کنند. بعضی‌ها نیز این قدر درگیر خانواده و تعهدات خانوادگی می‌شوند که دیگر یادشان می‌رود برای تأمین نیازهای خانواده به پول نیاز دارند و برای کسب درآمد بیشتر باید کار کرد. اگر به هر دو مورد توجه کنید متوجه خواهید شد شرط رسیدن به ثروت واقعی و لذت بردن از آن ایجاد تعادل بین کار و زندگی خانوادگی است.

اگر می‌خواهید همه‌ی این‌ها را در زندگی داشته باشید باید بدانید فقط ۵ روش برای پولدار شدن وجود دارد که شما را به چنین ثروت بی‌نظیری می‌رساند:

ادامه در دانلود مطلب:


Image result for ‫روشهای پولدار شدن‬‎


راههای رسیدن به پول و ثروت


شمایی که دوست دارید ثروتمند بشید


پول زندگی تو زیرورو میکنه


یاد بگیر چطوری پول در بیاری


روشهای چول درآوردن



خرید و دانلود  5 روش ثروتمند شدن






:: برچسب‌ها: 5 , روش , ثروتمند ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: